|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Death Stranding z poziomem bardzo łatwym dla osób, które chcą tylko poznać fabułę
| |
Raczej nie ulega wątpliwości, że fabuła, jak to zazwyczaj bywa w przypadku produkcji Hideo Kojimy, będzie stanowiła istotny element Death Stranding. Z pewnością znajdą się gracze, którzy tylko dla niej zdecydują się na kupno tej produkcji, a czystą rozgrywkę potraktują jako sprawę drugorzędną – coś w rodzaju przerywnika między kolejnymi cutscenkami. Aby nieco uprzyjemnić im zabawę, a także pomóc osobom nie do końca potrafiącym poradzić sobie z pewnymi fragmentami gameplayu, w tytule pojawi się poziom trudności bardzo łatwy, który zredukuje wyzwanie do minimum. Jego obecność potwierdził na Twitterze sam Kojima.
Łatwiejsze poziomy trudności dla osób chcących skupiać się na opowiadanej historii w przechodzonej grze nie są niczym nowym. Można je spotkać chociażby w Pillars of Eternity 2: Deadfire oraz Divinity: Original Sin II. Pozwalają one uniknąć mnóstwa frustracji, jeśli ktoś nie przepada na przykład za długimi i złożonymi walkami.
Źródło:
"AlexB" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2019-09-06 15:08:37
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|